17 feb. 2011

Äntligen!

En uppdatering! Flera har efterlyst nya blogginlägg. Inte för att de vill se hur renoveringen fortskrider. Utan de vill se bilder på vår ulltuss.  Och Olona visar ju mer än gärna upp sig....


Hallå.... är det någon där...?

Hej där... Vill du busa med mig?

Nämen vad har vi här borta då...? 

En råtta! Häng med nu med kameran husse.... 

... för nu blir det attack!

Det var då en besvärlig råtta!
Ha! Jag fick den!
Så, alla nöjda?

Om någon är intresserad vad vi har gjort på huset då.... Vi har målat klart taket i biblioteket och den övre hallen nu. Och vi är så nöjda med att vi valde pärlsponttak i de rummen. Det blev lite mer jobb men så snyggt!

Bild tagen upp i trapphålet. 
I helgen ska vi fortsätta tapetsera, eftersom Niklas är långledig räknar jag med att tapetseringen blir klar. Kanske hinner vi montera ihop Billy också. Vi var ju till Ikea förra helgen. Och imorgon ska jag kolla in ett skrivbord som Niklas har reserverat på en secondhand affär.



3 kommentarer:

  1. Sötaste kissekatten :D

    Och vilken secondhand affär är det som man kan hitta skrivbord på??!

    SvaraRadera
  2. Jag är intresserad av huset så jag är glad att det är lite blandade bilder :) (även om missen är väldiiiigt söt)
    Ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  3. ... och jag är intresserad av missen, även om det är skoj att se hur huset blir också ;-) Så alla är nöjda och glada!!! Åh, vad fiiin hon är Olona-hjärtat <3 <3

    SvaraRadera