30 jan. 2011

Lekstuga för kissemissen

Så var det äntligen dags att montera ihop klätterträdet till Olona. Jag lider fortfarande av sviterna av helgens magsjuka så Niklas fick sätta ihop det själv. Eller, han hade ju kissen till hjälp förstås. 


Husse? Har du sett att det finns en ritning här?

Jag förstår inte vad det är som ska ta så lång tid?
Vad gör du nu då? Jag vill ha mitt klätterträd!

Åh, suck. Vilken tid det ska ta.

Yes! Äntligen kan jag testa klättra lite!

Husse, titta vad jag hittade, tapetrester. Du städar lite dåligt tycker jag.

Jaha, vet du verkligen vad du gör nu med den där sågen? Det där är faktiskt en del att mitt klätterträd.

En skruv sa du? Jag tror att jag kan ha sett en sån i den här blå lådan.

Nu är det inte långt kvar!

Jag hjälper till så går det lite fortare. Kom igen nu!


Tada! Så fint det blev!

Det är faktiskt tröttsamt att skruva ihop ett klätterträd.

2 kommentarer:

  1. Vilken hjälpsam kisse ni har! Ser ju nästan ut som om hon fixade upp det där trädet helt själv ju! :D

    SvaraRadera
  2. Men guuuud va söt hon är alltså! Man blir ju alldeles förälskad i de små liven :-) Kram kram Anna ... och shit va snyggt ni gjort, supersnygga tapeter!

    SvaraRadera