25 nov. 2010

Schackrutigt



För några veckor sedan var jag och beställde en matta till den lilla toaletten på övervåningen. Nu har den kommit! Jag var lite orolig att jag beställt fel, fanns ju flera märken med svart-vit-rutiga mattor och med olika storlekar och nyanser. Så Niklas fick kontrollera när jag väl fått hem paketet. 

Spännande.... hoppas det är rätt matta...

Taada! Rätt matta! När vi har tid och en massa annat är klart så ska den in i badrummet på övervåningen. Har en del annat som står före det rummet på prioriteringslistan.

I morgon kommer mäklaren för att berätta vad huset har för värde nu efter vår renovering. Tydligen spelade det ingen roll att det bara är gips på väggarna... Vi håller tummarna att huset är värt mycket!

1 kommentar:

  1. Vad fint ni gör, kära kusinbarn (hihi, lärde ju bara skriva det) kika gärna in på min blogg om du vill se hur vi bor!!! Kramar från Anna

    SvaraRadera