21 dec. 2010

Halva jobbet klart...

... i alla fall med grundmålningen av staketet. Återstår många varv till med penseln....


Åh vad det är kul att måla staket. Eller inte.



Sen så fortsätter Olona charma alla som träffar henne. Therese mamma var först ut i helgen. Hon försökte få adoptera missen... men det gick vi inte med på!

Olona älskar att ligga i sin filt och gosa. Och mamma älskade att gosa med missen. Perfekt kombination!

Och i dag var det dags för syster yster att förälska sig i det lilla charmtrollet.

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder <3 Klart missan måste charma alla hon ser - hon är ju expert på området!! Gosigare kisse får man leta efter.... kurrrr
    Kram Kicki och Cecina som nu är ensam katt med moster Moira i huset

    SvaraRadera
  2. Ja, den här katten kommer inte lida brist av uppmärksamhet och gos :) Ska ta med mig en gäspande katt till sängen nu och hoppas att hon tänker sova hela natten och inte hitta på några lekar precis när jag har somnat...

    SvaraRadera
  3. Olona och jag undrar när ni tänker åka bort? Väskan är redan packade så jag väntar på att få åka till Fernlunda. Och i nyår paxar jag henne till min säng :D

    SvaraRadera
  4. Åh där är ju lilla Shamu ;) det ser ut som hon fått en toppenfamilj och alltid har en varm famn att gosa i och det är ju det hon gillar allra bäst, lillstumpan. Vi saknar dig, lilla gumman.♥♥

    Ta hand nu om snälla husse och matte, så ses vi kanske på något utställning framöver.

    God Jul
    Önskar syrran Liris, mamma Nessa och matte Marie ♥♥

    SvaraRadera
  5. Jajjemän, fast vi är lite osäkra på om hon verkligen är en späckhuggare och kanske inte en gasell, då med tanke på hur hon hoppar omkring i sängen på morgonen och jagar fötter som rör sig under täcket.

    SvaraRadera