14 okt. 2010

Lösull på tapeten

I dag hade vi strömavbrott. Det inträffade när lösullssprutarna hade hunnit ganska precis halvvägs. "Ni bor på landet nu, räkna med det här i vinter." Sa de och åkte hem.

Förhoppningsvis kommer de tillbaka och gör klart.

Men nu tittar vi på lite tapeter i stället. Till köket är tanken. Jag gillar den röda, Therese är mer inne på den "vita", eller den röda fast då utan pärlspontpanelen som pryder halva väggen i dagsläget. Jag säger "vi tar inte bort panelen", hon säger "då har vi inte röda tapeten", jag säger "nähe". Och sen är väl argumentationen ganska uttömd. Dessvärre.

Men de är båda fina.

Vad tycker ni?

Den vita.

Den röda.

6 kommentarer:

  1. Den vita OCH pärlsponten tycker jag. Den röda blir för mycket, både med och utan pärlspont tycker jag...

    SvaraRadera
  2. Den röda! Och vit pärlspont! Gör't!

    SvaraRadera
  3. Vit med vit pälspont känns passande i ert kök! Annars blir det nog för mycket tror jag. Så tröttnar ni nog inte lika fort heller.

    SvaraRadera
  4. Tapeten får ni slåss om, jag gillar båda (rött kan iofs ge lite varmare känsla). Men jag tycker verkligen att ni ska BEHÅLLA pärlsponten! Det är ju så fint!

    SvaraRadera
  5. Röd tapet- ingen röd panel, vit tapet- röd panel, tycker jag!
    Röd tapet kanske blir fint om panelen är vit! Eller grön kanske! Go crazy! :)

    SvaraRadera
  6. hej Moses här blir bra med vitt å vitt.

    SvaraRadera